

Założenia
Głównym założeniem było podkreślenie tego, że ekonature to sklep z produktami ekologicznymi. Dobrane grafiki na każdym kroku to podkreślają. Ważnym elementem sklepu jest przejrzyste i bardzo czytelne menu, które z łatwością pozwala odnaleźć poszukiwane produkty. Ścieżka zakupowa została maksymalnie skrócona, dzięki czemu od dodania produktu do koszyka, do zamówienia można przejść w dwóch kliknięciach.
Kolejnym ważnym aspektem była automatyzacja sklepu. Jest on zintegrowany z hurtownią z której co 8h pobierane są stany magazynowe, posiada pełną integracje z systemem wFirma co pozwala na automatyczne wystawianie faktur. Ze sklepem zintegrowane są dwie bramki płatności: imoje które pozwala na standardowe płatności oraz TokeneoPay dla miłośników płatności kryptowalutami. Dodatkowo sklep posiada pełną integrację z InPost, Google Merchant Center, Facebookiem oraz Instagramem.