Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce to zespół działań jakie należy przeprowadzić aby strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Jest to proces długoterminowy, nie dający efektów od razu (w przeciwieństwie do działań w Google Ads), za to w długim okresie czasu relatywnie tańsze. W ramach usługi prowadzimy zarówno działania pozycjonujące lokalnie (w danym mieście czy regionie) jak również pozycjonowanie szerokie. Pozycjonowanie szerokie ma na celu wprowadzenie strony na jak najwyższe miejsca dla dużej liczby fraz kluczowych (tzw. pozycjonowanie na długi ogon).
pozycjonowanie stron

Bezpłatny ruch
Pozycjonowanie to najlepszy sposób na zdobycie bezpłatnego ruchu z wyszukiwarki. Użytkownicy szukając danego produktu trafiają na stronę prosto z wyszukiwarki.

Ekspert
Interesująca i angażująca treść na Twojej witrynie powoduje że odbiorcy uznają Cię za eksperta w swojej dziedzinie. Będą szukać wiedzy i częściej zaglądać na stronę.

Budowanie świadomości
Im częściej użytkownicy będą widzieć stronę w wynikach wyszukiwania tym lepiej zapadnie im ona w pamięć. Dzięki temu marka staje się lepiej rozpoznawalna.

Widoczność
Dzięki widoczności na dużą liczbę fraz kluczowych docierasz do coraz większej liczby klientów co bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży. Taki rezultat cieszy każdego.

Budowanie zaufania
Internauci dużym zaufaniem darzą przeglądarki. Zdecydowana większość uważa że strony znajdujące się wyżej w wynikach wyszukiwania są godne zaufania i chętnie robią na nich zakupy.

Rozwój biznesu
Wraz z wysoką widocznością rozwija się Twój biznes. Pozycjonowanie sprawia że znikają bariery lokalne a Twoimi klientami mogą zostać osoby z całego kraju a nawet świata.
Bądźmy w kontakcie!
Masz pytania, wątpliwości? Chętnie odpowiemy na nie i porozmawiamy konstruktywnie. Najchętniej o WordPress'ie, którego uwielbiamy!
- Email:kontakt@yoku.pl
- Telefon: +48 731 163 615
- Zamów kontakt:szanujemy Twój czas, napisz do nas kiedy możemy skontaktować się z Tobą i porozmawiać. Zawsze możesz skorzystać z briefu, który jasno określa preferencje projektowe.