ZALETY SYSTEMU GOOGLE ADS
Niewątpliwą zaletą systemu Google Ads jest dokładność z jaką można określić grupę odbiorców kampanii reklamowej oraz model płatności w którym płatność pobierana jest tylko za efekt np. w modelu CPC opłata pobierana jest tylko w momencie kliknięcia w reklamę.
Obsługiwane typy reklamy w Google Ads to:
– linki sponsorowane (wyświetlane nad i pod wynikami wyszukiwania)
– kampania produktowa – polegająca na wyświetlaniu produktu wraz ze zdjęciem, ceną i opisem, świetnie sprawdza się w branży e-commerce
– reklama na YouTube – wyświetlająca zdjęcie, film lub plansze z napisami użytkownikom portalu
– reklama Gmail – dostarczająca reklamy prosto na skrzynki użytkownikom
– remarketing – kolejna bardzo przydatna w branży e-commerce, pozwala dotrzeć do użytkowników którzy już odwiedzili sklep a nie koniecznie zrobili zakupy
– reklama w sieci reklamowej – wyświetlająca teksty lub obrazki w witrynach sieci partnerów Google
Działania reklamowe w sieci najlepiej prowadzić na kilku płaszczyznach. Jedną z nich jest sieć reklamowa Google, licząca w tej chwili ok 2 miliony witryn partnerów. Odpowiednio zaplanowana kampania, dostosowana do profilu klienta, grupy odbiorców, produktu i budżetu jakim się dysponuje, pozwala w krótkim czasie zwiększyć ruch w witrynie i sprzedaż.
Działania reklamowe w sieci najlepiej prowadzić na kilku płaszczyznach. Jedną z nich jest sieć reklamowa Google, licząca w tej chwili ok 2 miliony witryn partnerów. Odpowiednio zaplanowana kampania, dostosowana do profilu klienta, grupy odbiorców, produktu i budżetu jakim się dysponuje, pozwala w krótkim czasie zwiększyć ruch w witrynie i sprzedaż.
Chcesz zwiększyć sprzedaż lub pozyskać klientów?
Skontaktuj się z nami. Przygotujemy dla Ciebie kampanie.