ZALETY & MOŻLIWOŚCI

precyzyjne kierowanie kampanii

szeroka możliwość mierzenia efektów

budowanie społeczności

duża ilość formatów reklamowych

strategia dopasowana do potrzeb Twojej firmy

budowanie wizerunku eksperta

Reklama na facebooku

Potencjału Facebooka nie da się nie zauważyć ani przejść obok niego obojętnie. Codziennie setki tysięcy osób przewija swoje tablice. To doskonała okazja by dać się poznać nowym klientom.

Facebook jest świetnym narzędziem do budowania rozpoznawalności marki i kreowania wizerunku eksperta wśród swojej społeczności.

Zaawansowane możliwości managera reklam pozwalają dotrzeć zarówno do bardzo wąskiej, dokładnie sprecyzowanej grupy odbiorców jak i dać się poznać szerokiemu gronu odbiorców poprzez odpowiednie ustawienia kampanii reklamowej.

Reklama on-line 1
Reklama on-line 2

kampanie google ads

Działania reklamowe w sieci najlepiej prowadzić w kilku płaszczyznach. Jedną z nich jest sieć reklamowa Google, licząca w tej chwili ok 2 miliardy(!) witryn partnerów. Odpowiednio zaplanowana kampania, dostosowana do profilu klienta, grypu odbiorców, produktu i budżetu jakim się dysponuje, pozwala w krótkim czasie zwiększyć ruch w witrynie i sprzedaż.

My, jako certyfikowani specjaliści Google Ads, zarządzamy wszystkimi aspektami kampanii. Od etapu planowania aż po wdrożenie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem. Kluczem do udanej współpracy jest poznanie Twojej firmy i docelowej grupy odbiorców. Te dwa aspekty dają nam możliwość zaplanowania dokładnego zaplanowania i prowadzenia jej z sukcesami.

zalety systemu google ads

Niewątpliwymi zaletami systemu Google Ads jest dokładność z jaką można określić grupę odbiorców kampanii reklamowej oraz model płatności w którym płatność pobierana jest tylko za efekt np. w modelu CPC opłata pobierana jest tylko w momencie kliknięcia w reklamę.

Obsługiwane typy reklamy w Google Ads to:

– linki sponsorowane (wyświetlane nad i pod wynikami wyszukiwania)

– kampania produktowa – polegająca na wyświetlaniu produktu wraz ze zdjęciem, ceną i opisem, świetnie sprawdza się w branży e-commerce

– reklama na YouTube – wyświetlająca zdjęcie, film lub plansze z napisami użytkownikom portalu

– reklama Gmail – dostarczająca reklamy prosto na skrzynki użytkownikom

– remarketing – kolejna bardzo przydatna w branży e-commerce pozwala dotrzeć do użytkowników którzy już odwiedzili sklep a nie koniecznie zrobili zakupy

– reklama w sieci reklamowej – wyświetlająca teksty lub obrazki w witrynach sieci partnerów Google

Reklama on-line 3

STALE SZKOLIMY SIĘ W GOOGLE

Zobacz nasze aktualne certyfikaty

Bądźmy w kontakcie!

Masz pytania, wątpliwości? Chętnie odpowiemy na nie i porozmawiamy konstruktywnie. Najchętniej o WordPress'ie, którego uwielbiamy!

  • Email:kontakt@yoku.pl
  • Telefon: +48 731 163 615
  • Szanujemy Twój czas, napisz do nas kiedy możemy skontaktować się z Tobą i porozmawiać. Zawsze możesz skorzystać z briefu, który jasno określa preferencje projektowe.

Zamów kontakt